Vyhľadávanie


Slovenská pošta obmedzuje ďalšiu službu: Avizuje dlhšie čakanie

11.02.2021 01:15

Zhoršujúca sa epidemiologická situácia so sebou prináša rôzne obmedzenia. Len nedávno sme písali o rozhodnutiu spoločnosti Telekom obmedziť prevádzkovú dobu svojich predajní, teraz na aktuálne dianie reaguje aj Slovenská pošta.

Tá dnes prostredníctvom Facebooku informovala o obmedzení týkajúcom sa zákazníckej linky.

„V dňoch od 08.02.2021 do 28.02.2021 upravujeme z prevádzkových dôvodov dostupnosť zákazníckeho centra do 17:00,“ píše sa v správe. Spoločnosť zároveň dodáva, že „zvýšený počet telefonických požiadaviek zákazníkov môže aktuálne ovplyvniť dĺžku čakania na spojenie s operátorom“. To je samozrejme úplne logické. Pošta sa zákazníkom ospravedlňuje za vzniknuté nepríjemnosti.

Pošta čelí tvrdej kritike

Na Slovenskú poštu včera ostro reagoval predseda strany SMER Robert Fico, ktorý ju obvinil zo sabotovania referenda. Reakcia prišla prakticky okamžite a celkom jasne odmietla všetky obvinenia.

Zastala sa vyše 13 000 zamestnancov, ktorí už takmer rok pracujú vo vysokom zdravotnom riziku. To sa inštitúcia snaží znižovať aj skrátenou prevádzkou zákazníckej linky a ďalších služieb.

Zdroj: www.techbyte.sk